BIZNES Energetyka

Technologia i wiedza w nowoczesnym contact center

Technologia i wiedza w nowoczesnym contact center
Technologia i wiedza w nowoczesnych jednostkach typu call/contact center to główne obszary tematyczne, którymi zajmujemy się w najnowszym wydaniu BOK

Data publikacji: 2018-10-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Technologia i wiedza w nowoczesnym contact center
Kategoria: BIZNES, Energetyka

Technologia i wiedza w nowoczesnych jednostkach typu call/contact center to główne obszary tematyczne, którymi zajmujemy się w najnowszym wydaniu BOK (9-10/2018)

Technologia i wiedza w nowoczesnym contact center BIZNES, Energetyka - Technologia i wiedza w nowoczesnych jednostkach typu call/contact center to główne obszary tematyczne, którymi zajmujemy się w najnowszym wydaniu BOK (9-10/2018)

Technologia i wiedza w nowoczesnych jednostkach typu call/contact center to główne obszary tematyczne, którymi zajmujemy się w najnowszym wydaniu BOK (9-10/2018)

Polskie Stowarzyszenie marketingu SMB rusza z nowymi propozycjami edukacyjnymi.  O jednym z nich – Studium Menedżer Contact Center, projekcie realizowanym przez SMB i Wydział Zarządzania UW, mówi m.in. doc. dr Robert Pietrusiński, Prezes Zarządu Fundacji na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Z Andrzejem Wiśniewskim, Członkiem Zarządu @KONTELa  rozmawiamy o tym, jak właściwie dobrana technologia – w tym odpowiednie słuchawki, wpływa na jakość obsługi klienta w jednostkach call/contact center.

W najnowszym numerze BOK publikujemy także drugą część wywiadu z Joanną Stanach, psychologiem biznesu i specjalistką ds. HR.  Przekazujemy też kilka naszych spostrzeżeń na temat bieżących realiów w obszarze obsługi klienta.

Biuletyny Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

Kontakt:

Sylwester Kućmierowski

tel.:  519 07 00 03

mail: [email protected]

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: [email protected]  

www.facebook.com/BOK.customercare

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Technologia i wiedza w nowoczesnym contact center BIZNES, Energetyka - Technologia i wiedza w nowoczesnych jednostkach typu call/contact center to główne obszary tematyczne, którymi zajmujemy się w najnowszym wydaniu BOK (9-10/2018)
Hashtagi: #BIZNES #Energetyka

A to już wiesz?  Prąd będzie coraz droższy – ale można się przed tym bronić

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy